søndag 17. juli 2016

Kristin prøver ting hun ikke kan - Vannski!

Jeg absolutt elsker å prøve nye idretter og dette har ført til at jeg har prøvd meg på mange kjente og mindre kjente idretter. Jeg elsker også vann og har so dere sikkert har sett, drevet med en del roing. Når skibladneren og NRK sommeråpent kom til Lillehammer og det var mulighet for å prøve vannski med Lillehammer vannskiklubb så stilte jeg meg selvfølgelig i kø, sammen med alle barna (Jeg var nok sånn ca 10 år eldre enn gjennomsnittet)

Jeg fikk prøve flere ganger, men klarte dessverre ikke å komme helt opp. Men gjett om det var gøy! Jeg virkelig storkoste meg, og har jeg muligheten igjen så prøver jeg veldig gjerne vannski! Jeg har tilbrakt de siste to dagene med å være støl i både armer og bein, men det var absolutt verdt det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar